kelahiran baru..:P

| | Jumaat, 23 Oktober 2009




HARI KETIGA....
pagi2 lagi aku dah bangun terus aku capi ibu dia nak menyusu kan baby2 nie

HARI KEDUA.....

aku terpaksa pisahkan dr ibu dia sbb semut nak dtng menyerang...aku dah tak nak lagi baby2 rabbit nie mati di tangan semua..sbb aku pernah berpengalaman baby rabbit mati 8 ekor di tangan semut...so...terpaksa ler aku menyusu kan baby secara manual.nie nestbox yg aku beli dari JR (MR JEBIT)...berguna beb.



D.O.B 22.10.09
sama2 ler kita bedoa supaya rabbit nie selamat...Amin

MALAM KELAHIRAN....

ibu bertungkus lumus membuat sarang.....

plizzz tolong sy siap kan sarang....



cam biasa lerr lepas aku blk dari tempat keja aku terus gie sangkar aku nak kasi makan...bila dah aku bagi makan dia nie cpt2 ambik hay terus jer susun dlm nestbox..hihihi ...aku pun tolong ler dia buat sarang sekali... selesai jer buat sarang dia terus beranak ...syukur dia dpt 3 baby yg comel2..cerita selanjutnya akan bersambung....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan