kisah sedih ketikaku tiada di rumah....

| | Rabu, 9 September 2009




pada bulan lepas..mak aku suruh balik shah alam...sbb mintak tolong cat umah nak menjelang hari puasa kata kan...tengah sedap2 mengecat hp aku bunyi...wife aku call suruh balik cpt...sbb anak aku yg nakal tu buat hal ...pernah tak dengar tentang arnab yg putus ekor...aduh....anak aku sunguh nakal...dia tarik ekor anak arnab sampai putus...gelabah gak aku time tu cepat2 aku balik ampang..sebelum balik aku singah dulu tmn rabbit kat gaint s.alam..tanya ngan budak2 yg jaga rabbit tu..manalah tau penah ada pengalaman arnab putus ekor..pastu dia org kata tak penah bang nie 1st time....lagi aku penik..terus aku balik cepat2...sampai jer kat umah..aku ketuk pintu...anak aku bukak pintu terus dia lari....tau takut nak kena marah...masa tu aku tengok kesian rabbit aku...duduk termenung dlm keadaan kesakitan...lalu aku ambil minyak gamat..sapu pada ekor dia ...allhamdulilah sekarang rabbit tu sihat sampai sekarang.so...jika saudara n saudari mempunyai anak yg perangai dia lebih kurang cam anak saya jgn ler leka padang jika anak kita ke sangkar arnab..















jika terjumpa budak nie dekat ngan sangkar or kandang cepat2 selamat kan rabbit anda..dia mempunyai 2 watak ,watak baik..n watak nakal..jika watak nya baik dia akan cium sayang belai rabbit dan jika jadi sebalik nya rabbit anda akan jadi cam rabbit sy nie..(AWAS!!! WATAK NAKALNYA SUSAH NAK BACA)...hihihihih tapi dia adalah anak yg baik .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan